duminică, 3 februarie 2013

Prieten

Conform DEX prieten este:
PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s. m. și f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic.  

 Oare daca nu am interactionat cu cineva mult timp imi este inca prieten? Lipsa de interactiune este exclusiv din vina mea. Sunt un animal antisocial si ma complac in singuratate. Dar el tot incearca sa pastreze legatura desi eu sunt delasator in relatiile umane. Eu demult l-am considerat "familie" nu "prieten". El poate nu stie... Oare pierd aceasta legatura prin departarea mea? Eu sper ca nu. Daca au trecut atati ani in care nu ne-am vazut si el tot ma considera printre apropiati sper ca legatura sa nu dispara.

Sper sa nu fie speranta desarta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu