miercuri, 17 august 2011

Videoproiector in loc de LCD

Doream sa iau pentru living un LED TV de 102 cm(40 inch). Ma hotarasem pentru Samsung D5000 care este la un nivel de 2200-2500 ron. Am tot amanat din lipsa de fonduri... si au venit verii mei din Canada in Romania(varul meu si sotia lui). Au adus cu ei videoproiectorul lor Epson (nu mai stiu ce model, l-am cautat dar nu e disponibil pentru Europa).

Cum ei erau in plimbari intre Braila si Eforie Sud am luat si eu concediu sa ajung pe acolo. Trebuia sa-i vad, ca mai vin peste 2 ani, si au venit cu nepotica mea de 1 an si 2 luni (facuti pe 13 August).
M-a rugat Florin(varul meu) cand vin sa aduc si PlayStation-ul 3 sa jucam FIFA11. L-am bagat in rucsac impreuna cu toata cablaraia si am plecat.


In mod normal cele 2 scule s-au imbinat perfect si fiecare incerca sa-l convinga pe celalalt sa renunte la gadgetul lui. Asa ca eu am hotarat sa-mi iau videoproiector si el sa-si ia PlayStation 3. La amandoi dorinta vine de minune: Playstation 3 s-a ieftinit iar un videoproiector bun costa 1600 ron.

Nu voi lua videoproiector doar pentru Playstation 3, voi pune receveirul HD de la RDS prin el si TviX-ul.

Vand Wii-ul(cu tot cu accesorii: 2x Wii Remote, 2x Nunchuk, 2x Wii MotionPlus, 1x Wii Board, 10 jocuri) mai pun ceva bani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu